Veelgestelde vragen

Voor vragen over een product of over uw bestelling, kun je contact opnemen met ons vriendelijke serviceteam via:
service@virtuelekadoos.nl of neem tijdens kantooruren telefonisch contact op met 085 0640 594 of via de chat.

Shop je favoriete cadeautjes bij elkaar in de Kadoshop of de Kerstshop. De waarde van de producten is weergegeven in Kadomunten. Hoeveel munten je uit kunt geven, kan je rechtsboven aflezen.

Wanneer de Kadomand helemaal gevuld is en de Kadomunten op zijn, kan je doorgaan met het bevestigen van je Kadopakket.

Per Kadobon kan je éénmalig een bestelling opgeven. Zorg er dus voor dat al je munten op zijn voordat je doorgaat met het bevestigen van de bestelling.

Komt je munten tekort? Geen nood, klik op de button “Kadomunten Bijkopen” en je wordt automatisch doorverwezen naar het betaalscherm. Volg de stappen in het scherm, nadat de betaling is voldaan wordt je automatisch doorverwezen naar het afronden van het bestelproces.

Munten bijkopen is enkel beschikbaar in een inclusief-BTW shop.

Voor de verzendkosten heeft je werkgever al gezorgd. Het zou natuurlijk raar zijn als je een cadeau ontvangt en achteraf nog zelf voor kosten komt te staan. Er komen dus geen kosten bij voor de verzending.

Zodra je bestelling compleet is en je adresgegevens ingevuld zijn, is de laatste stap het bevestigen van je Kadopakket. Wanneer je dit hebt gedaan en de bestelling bij ons binnen is, gaan we direct voor je aan de slag. Zodra het Kadopakket de deur uit gaat, ontvang je een track en trace code om het pakket te kunnen volgen. De gegevens die je hebt ingevoerd worden enkel opgeslagen en gebruikt voor de huidige bestelling.

Munten bijkopen is enkel beschikbaar in een inclusief-BTW shop.

Als je niet helemaal happy bent met de keuze die je hebt gemaakt, kan je het Kadopakket omruilen. Onze vriendelijke servicedesk staat graag voor je klaar om je hierbij te helpen. Houdt er wel rekening mee dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn.

Jazeker, er zit garantie op al onze producten. We houden de wettelijke garantieperiode aan. De garantieperiode verschilt per product. De bevestigingsmail geldt als garantiebewijs.

Ojee, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Laten we dit meteen oplossen! Neem contact op met onze vriendelijke servicedesk om ervoor te zorgen dat je Kadopakket zo snel mogelijk compleet is. Tel: 085 0640 594 Mail: service@kieskadoos.nl of tijdens kantooruren via de chat.

Voor het gebruik maken van de diensten van VirtueleKadoos (inloggen en verzending) hebben we een aantal gegevens nodig. Jouw gegevens worden enkel gebruikt voor deze doeleinden. We gaan hier uiterst zorgzaam mee om en respecteren de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

Wil je inloggen, maar kan je je inloggegevens niet vinden? Geen nood, dit lossen we in een handomdraai op. Neem contact op met de servicedesk en ontvang de email met gegevens gewoon nog een keer.